Časté dotazy

Časté dotazy

---------------------------

 

Je možná výměna zakoupeného zboží?
Pokud Vám u zakoupeného zboží nevyhovuje velikost, je možné dané zboží vyměnit za jinou velikost. V případě, že zboží již v dané velikosti není skladem, je možné vyměnit Vámi reklamované zboží i za jiný druh zboží v jiné cenové relaci. Případný rozdíl ceny zboží je řešen buď doplatkem ceny, nebo u nákupu levnějšího zboží je cenový rozdíl námi vrácen.

 

Jak zjistím, že moje objednávka byla úspěšně přijata?
Po vytvoření objednávky, vyplnění všech potřebných kontaktních údajů a odeslání objednávky, je automaticky na Vámi uvedený e-mail zasláno potvrzení Vaší objednávky. V případě, že tento výpis neobdržíte v krátkém časovém intervalu po úspěšném dokončení objednávky či se rozhodnete pro okamžitou změnu v objednávce, kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese MartinSockel@seznam.cz. V případě komplikací uplatnění změn v odeslané objednávce nelze řešit tento problém jinak než telefonicky a budeme Vás sami kontaktovat. V případě pozdního oznámení změn v dané objednávce nesete plnou odpovědnost za vzniklou chybu. Tímto se zavazujete i pro plné uhrazení expedičních nákladů, které by potencionálně mohly naší společnosti vzniknout v případě odmítnutí převzetí dané zásilky Vaší osobou.

 

Kde a kdy si mohu vyzvednout zboží při osobním převzetí?
Adresa pro osobní převzetí je shodná s adresou naší firmy- Hříbova 861, Hlinsko v Čechách. Zboží si můžete vyzvednout Po-Pá 6:00- 14:00, So 9:00-12:00. V okamžiku, kdy bude zboží přichystáno k převzetí Vás budeme kontaktovat pomocí Vámi zadaného e-mailu, příp. SMS zprávy.

Jak mohu stornovat objednávku?
Řádně lze objednávku stornovat 24 hodin po uskutečnění objednávky (pokud již nebyla expedována). Řádné storno lze provést pomocí uvedené e-mailové adresy. V případě, že si přejete objednávku stornovat mimo řádné termíny, můžeme Vám účtovat náklady spojené s vyřizováním objednávky dle odsouhlasených obchodních podmínek. V případě vstřícné komunikace ze strany zákazníka účtujeme pouze náklady na uskutečněné poštovné a balné.

U objednaného zboží mi nevyhovuje velikost nebo barva. Jak postupovat dále?
Zboží můžete do 14 dní od obdržení zásilky vrátit na adresu Martin Sockel, Hříbova 861, Hlinsko 539 01. V případě, že si přejete zboží vyměnit za jiné, zašlete zboží zpět a originálem nebo kopií faktury (pokud možno s doprovodným dopisem ) a uskutečněte novou objednávku požadováného zboží a velikostí. Po obdržení vráceného zboží Vám bude vystaven dobropis na hodnotu zboží (dopravné a dobírku nevracíme) a vyrovnán zápočtovým listem s novou objednávkou. Při nedoplatku Vám toto zboží zašleme na dobírku (cena nedoplatku). Při přeplatku, prosím, uveďte v poznámce nové objednávky či v průvodním dopise u vráceného zboží, na jaký účet, či adresu, si přejete přeplatek vrátit.
V případě, že si nepřejete objednat zboží jiné, či pouze vracíte zboží dle svého práva (nepoužívané, nepoškozené, se vším co ke zboží náleží) dle obchodních podmínek, zašlete nám na uvedený e-mail číslo účtu (či adresu), na který si přejete peníze za zboží vrátit. Zboží zasílejte zpět s originálem nebo kopií faktury!
 

Přihlášení